Meniu

ARwall Effects (ARFX) System - o noua utilizare pentru redarea in timp real in productie virtuala

La NAB 2018 , în Las Vegas, AMD a incheiat un parteneriat cu ARwall  pentru a prezenta o noua utilizare pentru redarea în timp real în productie virtuala: o realitate  augmentata care raspunde la schimbarile din perspectiva camerei, eliminând astfel nevoia de compositing imagini ecran verde cu CG pronuntata în post-productie. ARwall Efecte (ARFX) System, care ruleaza pe hardware - ul AMD, a fost pe ecran pentru toti participantii la NAB demo. 

Cu sistemul ARFX, imagini în timp real, calculate cu Unreal Engine, sunt afisate pe un ecran suficient de mare pentru a servi drept fundal la o scena, iar actualizarea imaginilor este în timp real, ca raspuns la miscarea camerei. Atunci când actorii vii sa stea în fata peretelui, rezultatul este un instantaneu „compus“ - un 3D în timp real .

„Acest lucru este asemanator cu ceea ce ar face cu un ecran verde, dar acum nu exista nici un ecran verde“ , spune Frank Vitz, director al Immersive Tehnologie echipa de la AMD. „Camera este liber sa se miste în jurul valorii. Vezi compozit dvs. întâmpla chiar acolo , în camera.“ 


Cu sistemul ARwall, artefactele care pot aparea pe un ecran verde nu mai sunt un motiv de îngrijorare. 
 
Cu sistemul ARFX, camera poate muta si trage in orice unghi, si cu o camera manuala pentru o experienta complet captivanta in realizarea de filme. Perspectiva elementelor aproape si departe în mediul CG raspund cum era de asteptat, în timp real, cu nici una dintre limitarile unei proiectii 2D. În plus, actorii pot vedea acum si reactiona la mediul înconjurator, contribuind la sporirea performantelor acestora.

„Este un fel de Graal de productie virtuale pentru a fi în masura sa faca un compozit fara sudura din zbor“ , spune Vitz. „Aceasta este o tehnologie uimitoare noua , care adauga un alt instrument pentru setul de instrumente de productie virtuale.“ 

Pentru a genera actualizari în timp real pentru fundal, ARFX foloseste Unreal Engine împreuna cu un set de trackere atasat la aparatul de fotografiat. Sistemul poate utiliza , de asemenea , Media - cadru AMD Advanced (FAM) si un senzor IRT pentru a furniza informatii de iluminat pentru Unreal Engine. Un aparat de fotografiat 360 Zcam colecteaza informatii de iluminat care foloseste Unreal Engine pentru a lumina extensia set virtual pentru a se potrivi cu setul practic si sa raspunda la orice modificari de iluminat în timp real. Sistemul prezentat la NAB este alimentat de AMD Ryzen Threadripper si doua Radeon Pro WX 9100 GPU - uri. 

Doriti sa încercati Unreal Engine? Alaturati - va beta testerilor astazi si pentru a obtine acces la Unreal Engine plus instrumente de export / import, clipuri video de învatare, etc!

Source: unrealengine.com

FlorinM

Utilizator Linux - Solus OS, pasionat de calatorii.
  • | 2708 articole

Nici un comentariu inca. Fii primul!
  • powered by Verysign