Meniu

RenderDoc 1.17 extinde suportul extensiei Vulkan.

Aceasta ultima versiune a RenderDoc si se concentreaza in principal pe unele imbunatatiri ale calitatii si pe extinderea suportului extensiei Vulkan. Versiunile binare sunt disponibile impachetate cu zip si program de instalare pentru Windows si tarball binar pentru Linux.

Suportul pentru noua extensie Vulkan VK_KHR_dynamic_rendering, permite inregistrarea renderpass-urilor dinamice la momentul inregistrarii comenzii in buffer-urile de comanda, fara a fi nevoie sa creati in avans obiecte renderpass sau framebuffer.

Inspectorul de resurse are acum câteva optiuni de sortare - puteti sorta in ordine alfabetica (prestabilita anterior), ordinea de creare (in ceea ce priveste crearea lor initiala in aplicatie) sau dupa vizualizare recenta. Când sunt sortate dupa vizualizate recent, resursele din partea de sus sunt cele mai recent vizualizate in inspectorul de resurse insusi si vor fi apelate pe masura ce resursele sunt vizualizate.

Depanarea shaderului de calcul poate fi acum lansata fie prin grupul de lucru divizat si ID-ul firului, fie prin ID-ul firului global.

Vizualizatorul de plasa va permite acum sa selectati conventia de axa a datelor de intrare de vârf pentru, de exemplu, Z-up in loc de Y-up sau stânga/dreapta

Imbunatatiri

UI: Vizualizatorul contor de performanta afiseaza acum numai evenimente vizibile atunci când sunt sincronizate cu browserul de evenimente, respectând filtrul curent.
UI: shaders de vizualizare personalizate pot accesa acum intervalul min/max selectat.
UI: adaugati functionalitate pentru a reseta un shader editat la original. De asemenea, este mai usor sa comutati in mod explicit intre versiunea editata si versiunea originala fiind activa fara a elimina modificarile codului.
Toate: gestionati cazul B8G8R8A8_UNORM vechi in format non-DXGI atunci când incarcati fisiere DDS.
OpenGL: Permite citirea matricei 2D si a texturilor 3D pentru continutul initial al texturilor din cadrele anterioare.
OpenGL: Adaugati suport pentru texturi comprimate 3D ASTC.
Vulkan: Adaugati o optiune pentru a exporta starea curenta a conductei vulkan si dependentele intr-o fosilizata baza de date . Acest lucru este probabil util in primul rând pentru dezvoltatorii de drivere care extrag o conducta, dar ar putea fi util si pentru minimizarea si partajarea cazurilor de reproducere.
Vulkan: Eliminati extensia VK_KHR_win32_keyed_mutex cu alte extensii de memorie externa la reluare, deoarece nu este necesara si poate imbunatati portabilitatea capturii.
Vulkan: accepta parametrii bool in shader debug printf.
Vulkan: Pe oculus permite incarcarea straturilor de validare incluse in sistemul de operare.
Vulkan: Nu enumerati depanarea sursa ca fiind disponibila decât daca sunt prezente informatii de depanare sursa.
Vulkan: Adaugati suport pentru o serie de extensii noi:

VK_KHR_dynamic_rendering
VK_KHR_format_feature_flags2
VK_KHR_maintenance4
VK_KHR_present_id
VK_KHR_present_wait
VK_KHR_shader_integer_dot_product
VK_KHR_shader_subgroup_uniform_control_flow
VK_EXT_color_write_enable
VK_EXT_extended_dynamic_state2
VK_EXT_fragment_density_map2
VK_EXT_global_priority_query
VK_EXT_load_store_op_none
VK_EXT_rgba10x6_formats
VK_EXT_shader_atomic_float2
VK_EXT_vertex_input_dynamic_state
VK_EXT_ycbcr_2plane_444_formats

Source: renderdoc.org

FlorinM

Utilizator Linux - Solus OS, pasionat de calatorii.
  • | 2708 articole

Nici un comentariu inca. Fii primul!
  • powered by Verysign