Meniu

NVIDIA 396.18 beta lansat cu noul Vulkan SPIR-V pentru a reduce timpul de compilare shader

Noul NVIDIA 396.18 beta este oficial lansat si este unul dintre cele mai interesante lansari de driver de la NVIDIA.

Cel mai interesant lucru inclus este noul compilator Vulkan SPIR-V. NVIDIA afirma ca acest lucru va contribui la reducerea timpului de compilare al shader-ului si a consumului de memorie a sistemelor shader.

Compilatorul lor mai vechi va fi eliminat intr-o versiune de driver viitoare, dar daca aveti probleme cu cea noua, care este activata in mod implicit, puteti utiliza variabila de mediu

"__GL_NextGenCompiler =" (0 sau 1)

pentru a o dezactiva.

De asemenea, sunt unele imbunatatiri ale performantelor Vulkan pentru Vulkan API:

vkAllocateMemory (), vkBindBufferMemory () si vkBindImageMemory ().

In plus, au adaugat suport pentru remediere bug-uri pentru Quadro GV100, Quadro P3200 si Quadro P4200 plus si alte caracteristici. Detalii aici .

FlorinM

Utilizator Linux - Solus OS, pasionat de calatorii.
  • | 2708 articole

Nici un comentariu inca. Fii primul!
  • powered by Verysign