Este un punct de inflexiune mare pentru un mediu care a luptat timp de zeci de ani sa ajunga la un public larg. Acum, oricine are acces la un calculator cu acces la internet sau smartphone se poate bucura de experienta VR.
VR ofera creatorilor de continut posibilitatea de a spune povesti în moduri noi, folosind participarea publicului, naratiuni paralele, si interactiunea sociala în continua schimbare a spatiilor virtuale. Cu 360 de grade de audio si video, VR-ul a supradimensionat puterea de a activa emotiile noastre si sa ne-a pus în centrul actiunii.
WITHIN se afla în fruntea acestei schimbari spre realizarea de filme interactive si povestiri. Compania a fost unul dintre primii care au lansat o platforma de distributie VR.
„Filmul este acest mediu incredibil. Aceasta ne permite sa simtim empatie pentru oameni care sunt foarte diferiti de noi, în lumi complet straine“ , a declarat Chris Milk, co-fondator al WITHIN, într - un Talk Ted . „Am început sa ma gândesc, ca exista o modalitate in care am putea folosi dezvoltarea de tehnologie pentru a spune povesti în moduri diferite, si a spune diferite tipuri de povesti pe care poate nu le-am putut spune folosind instrumentele traditionale in realizarea de filme pe care le - am folosit de 100 ani?"
Simplu de utilizat
WITHIN e abordare care aduce experiente VR direct la telespectatori gratuit, mai degraba decât încercarea de a obtine vizibilitate pentru continutul lor prin canalele existente.
Cu noul sau site, WITHIN face continutul VR accesibil pentru toata lumea, indiferent daca acestia al vizioneaza pe un laptop, telefon mobil, sau casti VR.
Cheia pentru a ajunge la o mare audienta potentiala este de a face o platforma care este simplu de utilizat si usor de explorat. Cel mai important, ar trebui sa functioneze fara a se expune vizitatorilor obstacolelor tehnice.
Pentru a construi o platforma care „pur si simplu functioneaza“, inginerii de la WITHIN au apelat la API - ul WebVR. Inginerii Mozilla a construit fundatia pentru API WebVR cu scopul de a oferi companiilor ca intr - un mod mai simplu s-a sprijine o serie de optiuni de vizualizare , fara a fi nevoie sa rescrie codul lor pentru fiecare platforma. WebVR ofera suport pentru expunerea dispozitive VR si casti pentru aplicatii web, care permite dezvoltatorilor sa traduca pozitia si informatiile de circulatie de pe ecran în miscare în jurul unei scene 3D.
Site-ul WITHIN WebVR face o treaba fantastica de adaptare a continutului sau VR la o gama larga de dispozitive. Site-ul poate identifica dispozitivul unui vizitator si împinge continutul potrivit pentru acel dispozitiv, facându-l usor pentu utilizatorul final.
La inceputul acestui an, Mozilla a lansat WebVR Active , un instrument care are scopul de a reduce complexitatea pentru autorii de continut, permitându - le exportul continutului pe web.