Walmart si Amazon sunt într-o lupta pentru dominarea vânzarilor cu amanuntul. Gigantul Arkansas a deschis un al doilea front, pe care analistii spun ca ar putea contracara streamingul de divertisment Amazon.
Walmart a anuntat un joint - venture cu Eko, un start - up finantat de Intel Capital. Eko va folosi tehnologia video interactiva si legaturi cu studiourile de la Hollywood pentru a crea spectacole de gatit, cataloage si alte tipuri de continut pentru cel mai mare retailer din lume.
Fondator si CEO Eko Yoni Bloch numit acordul cu Walmart „cea mai mare investitie facuta pâna în prezent intr-un TV interactiv.
Eko este cunoscut ca permite telespectatorilor sa decida modul în care actorii de pe ecran trebuie sa se comporte si sa reactioneze.
Scott McCall, vice-presedinte senior Walmart, a declarat ca noul continut de la Eko va „aprofunda relatiile cu clientii.“
Fiecare alegere facuta de telespectatori ar putea oferi o perspectiva asupra preferintelor lor, care sa permita publicitatea directionata si cumparaturi interactive.
McCall a spus programele Eko vor fi disponibile pe proprietatile Walmart inclusiv serviciul de streaming Vudu, precum si pe social media si alte canale.