Google introduce capabilitati pentru paginile mobile accelerate (AMP) prin intermediul unei previzualizari de dezvoltator pentru Gmail. Caracteristica, numit AMP, v-a permite dezvoltatorilor mailuri „mai interactive si captivante.“ Google crede ca caracteristica v-a fi benefica pentru utilizatori , deoarece dezvoltatorii pot incorpora widget - urile in e -mailuri , care sunt in mod constant actualizate si includ functii actionabile pe care lucrati fara a parasi casuta postala. Paginile web ale AMP existente ale Google sunt un standard nou pentru paginile web care se incarca radical mai repede decat paginile mobile obisnuite.
AMP pentru e-mail este open-source, astfel incat dezvoltatorii pot folosi liber capabilitatile si le pot folosi in avantajul lor. Companiile care dezvolta caracteristici pentru AMP pentru e-mail includ Pinterest, Booking.com si Doodle. Google spune ca functia AMP pentru e-mail va va permite sa faceti lucruri precum RSVP la evenimente, sa rasfoiti si sa interactionati cu continutul sau sa completati formulare fara a lasa un e-mail.
De exemplu, Google afirma ca daca un antreprenor doreste sa programeze o intalnire cu dvs., dar nu va poate vedea calendarul, acesta va va contacta in legatura cu disponibilitatea. Cu AMP pentru e-mail, puteti raspunde interactiv printr-un formular fara a parasi vreodata clientul de e-mail.Un e-mail de la Pinterest, de exemplu, va va permite sa navigati prin imagini si sa faceti clic pe ele pentru mai multe detalii - cum ar fi cum ati face pe site-ul dvs.
Google intentioneaza sa includa suportul AMP in Gmail in cursul acestui an. Pentru cei interesati, puteti obtine accesul de previzualizare pentru dezvoltatori la AMP printr-un e-mail catre Google. Google a anuntat si ca testeaza o caracteristica "AMP Stories" care v-a aparea in Cautarea Google, un format asemanator cu Snapchat, care afiseaza povestiri intr-un mod bogat vizual, cu videoclipuri si fotografii.