Meniu

Vulkan pentru D3D 11 si Wine 'DXVK' are o noua lansare

Pentru cei care doresc sa tina pasul cu progresul privind  compatibilitatea dintre Vulkan pentru D3D 11 si Wine 'DXVK' (GitHub) , veti fi incantati sa stiti ca o noua lansare este acum disponibila.

Versiunea 0.42 adauga: - Adaugare suport pentru functiile DXGI Gamma Control, care ar trebui sa fixeze glisorul Gamma in The Witcher 3 (si probabil si alte jocuri) - Evitarea compilarea aceluiasi shader DXBC de mai multe ori - Implementare semantica HLSL lipsa pentru shaders de geometrie si tessellation

Exista, de asemenea, cinci bug-uri care au fost raportate ca fiind fixate care au afectat: World of Warships, Ni No Kuni II, Overwatch.

Progresul aici a fost absolut uimitor, iata un alt videoclip produs de suporterul GOL si de YouTuber Xpander care arata FEAR 3 folosind Wine Staging si DXVK:

Evident, cu totii am prefera sa obtinem jocuri native , dar pentru un utilizator Linux care nu vrea sa-si piarda accesul la jocurile preferate Windows, Wine este un instrument excelent .

FlorinM

Utilizator Linux - Solus OS, pasionat de calatorii.
  • | 2708 articole

Nici un comentariu inca. Fii primul!
  • powered by Verysign