Atari a facut recent un Q & A pe blog in care detaliaza câteva informatii interesante despre VCS. Postul este scris de Rob Wyatt, Arhitect de sistem pentru dispozitivul Atari VCS. Daca numele Rob Wyatt nu-ti spune nimic, sa stii ca a fost arhitect de sistem  Xbox .

În primul rând, ei au decis sa faca un upgrade RAM de la 4GB la 8GB. Destul de o multime de jocuri necesita mai mult RAM acum, asa ca e bine ca s-a intamplat.

Hardware-ul VCS va fi propulsat de un APU AMD  Bristol Ridge, cu o grafica Radeon R7 cu 8 GB de memorie unificata. Acesta este un upgrade imens fata de specificatiile initiale si, spre deosebire de alte console, nu va rezerva 25% din resursele hardware pentru utilizarea sistemului.

„AtariOS“ Linux. Pentru a rula un joc pe Atari VCS, trebuie sa „ruleaze pe Linux la o rezolutie HD, folosind biblioteca runtime standard“ asa dupa cum sustin modificarile vor fi minime. Odata ce un joc suporta Linux, acesta nu obtine accesul la distributii mai traditionale Linux prin Steam, GOG, si altele.

Ce este foarte interesant, de asemenea, este explicatia lor a modului în care puteti rula o alta distributie Linux alaturi de AtariOS: Arhitectura noastra de baza consta din hypervisor Secure Atari si un nucleu Linux puternic modificat numit AtariOS. Toate acestea sunt în memorie flash si înainte de încarcarea AtariOS, orice dispozitiv de stocare extern este verificat, iar în cazul în care un dispozitiv de boot este gasit, OtherOS pe dispozitivul respectiv este încarcat în schimb. Nu avem un încarcator tipic sistem de operare cum ar fi UBoot, si pentru ca procesorul este deja în modul protejat pe 64 de biti de la codul nostru de pornire, OtherOS va avea nevoie de tipic schimbare de cod de pornire.

Pentru o distributie Linux încarcata în modul lor OtherOS, acesta va avea acces deplin la hardware astfel încât acesta va fi un dispozitiv Linux propriu - zis. Vor veni in curand cu detalii cu privire la modul in care poti porni o distributie  Ubuntu pe el

Specification* Measurement 
Unit Dimensions 14.5″ x 5.3″ x 1.6″
Unit Weight 3 lbs.
Materials Plastic, Metal, Wood
Operating System Linux OS based on Ubuntu (Linux Kernel 4.10)
Compatible Systems Linux
Power Low TDP architecture – Less Heat & Noise
Connections HDMI 2.0, 2.4/5GHz Wi-Fi, Bluetooth 5.0, Gigabit Ethernet, 4xUSB 3.0
External Inputs Classic Joystick, Modern Controller, Microphone
Storage 32GB eMMC, external HD, SD card
RAM 8GB DDR4 RAM
Memory 32GB eMMC
CPU Bristol Ridge A10
GPU Radeon R7
HDCP Integration HDCP 2.2
Second Screen (Screencasting) Yes
Cloud Storage Yes. Additional Service Offering
Required Internet Connection Not for classic gaming but required to access all features
Cross Game Chat Skype, Discord, etc.
Voice Commands 4-front facing mic array
Subscription Needed? No. Includes cloud and other services.
Live Streaming Yes with Twitch.tv
Mouse & Keyboard Support Yes

 

Features Spec (US)
center joystick Yes
trigger button Yes
reactive LED ring Yes
Wireless Bluetooth
USB USB C
Battery Rechargeable
Approx. Weight 16 oz.
PC, Android Compatible Yes
Approx. Dimensions 4 x 4 x 4 inches
USB play/charge cable 4 foot
Headset Port No

 

Features Spec (US)
L/R joysticks Yes
L/R Triggers Yes
L/R Shoulder buttons Yes
Home/menu buttons Yes
D-Pad Yes
4 function buttons Yes
Ergonomic grip Yes
Wireless Bluetooth
USB USB C
Battery Rechargeable
LED charge indicator Yes
Approx. Weight 16 oz.
PC, Android Compatible Yes
Approx. Dimensions 6 x 4.5 x 2 inches
USB play/charge cable 4 foot
Headset Port TBD

 

Trimite-ne o stire
  • Care este reactia ta?
  • powered by Verysign
  • like GNU/Linux.ro
    Like
  • unmoved GNU/Linux.ro
    unmoved
  • amused GNU/Linux.ro
    amused
  • excited GNU/Linux.ro
    excited
  • angry GNU/Linux.ro
    angry
  • sad GNU/Linux.ro
    sad
TENDINTA  |  Din istorie - Bucuresti Linux Users Group (BLUG)
FlorinM                   GNU/Linux.ro
FlorinM
Utilizator Linux - Solus OS, pasionat de calatorii.
1523 articole



  • Comenteaza
  • 3 comentarii
  • powered by Verysign

SwordM GNU/Linux.ro
SwordM1 year, 10 months
It does have a stronger CPU yes, but did you know the Xbox One GPU has access to much more bandwidth than the integrated R7 GPU of the Atari? 68GB/s vs a max of 50GB/s on the Atari if it were using 3200Mhz RAM in dual channel, and I doubt that since it is probably using a single DDR4 module at 2133Mhz, which means the max bandwidth is actually 17GB/s. And besides, the Xbox One's GPU is still stronger than the Vega 11 inside of the Raven Ridge APUs, and since this APU is weaker all around then Raven Ridge APUs, I doubt that on a GPU level that the APU will come out on top of the Xbox One's integrated GPU.

@Darknet GNU/Linux.ro
@Darknet1 year, 10 months
Thumbnail

MyEvote GNU/Linux.ro
MyEvote1 year, 10 months
The Bristol Ridge GPU it still GCN based on 3rd generation. And its programmed on low level along with a pristine SDK. Unlike Atari which we dont even know what kind of API and SDK does use, but for the type of games that it will run, I think it is overpowered.