Meniu

CCP Games alege Unreal Engine pentru toate proiectele viitoare

CCP Games , compania din spatele  MMO EVE Online, a confirmat faptul ca Unreal Engine 4 este instrumentul de dezvoltare exclusiva pentru toate proiectele în prezent neanuntate ale CCP Games. Angajamentul PCC provine de la stabilitatea motorului, prototipuri rapide si suport cross-platform  solid pentru hardware. 

„Desi CCP Games a folosit versiuni de Unreal Engine pentru mai mult de 10 ani pe diverse proiecte, Unreal Engine 4.20 are imbunatatiri masive“ , a declarat Bing Xi, director de dezvoltare la PCC din Shanghai. „ Cele mai recente îmbunatatiri UE4 lui, cum ar fi noul instrument de reducere a ochiurilor de plasa ProxyLOD si noul editor Niagara VFX sunt printre cele mai multe caracteristici care fac dezvoltarea jocului un proces mai eficient.“ 

Folosind Unreal Engine 4 în dezvoltarea tuturor jocurile lor viitoare permite studiourilor PCC sa faca planuri pentru viitor, prin cultivarea partajarii cunostintelor interne a motorului. Când este asociat cu capacitatea motorului de a facilita tranzitia jocurilor pentru platforme diferite, UE4 permite PCC sa ramâna platforma relevanta pentrui mai mult timp.

„Lucrul cu Epic Games , folosind codul lor sursa motor, care este deschis tuturor dezvoltatorilor Unreal, este bun pentru ambele AAA si studiouri indie deopotriva, datorita cantitatii mare de optiuni de asistenta disponibile“ , a declarat James Dobrowski, producator executiv pe actiune  - MMO fiind creat la PCC Londra. „Sistemul Blueprints UE4 permite sa ne prototipam si itera rapid, si pipeurile sale de clasa mondiala AAA ne permit sa se concentreze pe crafting gameplay - ul mare si lumi incredibil de frumoase.“ 

„Având în vedere ca Epic foloseste propriul motor pentru a dezvolta jocuri ca Fortnite este un mare exemplu de increderea pe care o au în propriul lor produs“, a declarat Snorri Arnason, Proiectul Nova Director de joc la PCC Reykjavik. „Împinge produsului pentru calitatea de redare cinematica este ceva ce va avea ca scop sa puna în aplicare în proiectele noastre viitoare.“ 

Source: unrealengine.com

FlorinM

Utilizator Linux - Solus OS, pasionat de calatorii.
  • | 2708 articole

Nici un comentariu inca. Fii primul!
  • powered by Verysign