AeonWave-HD 64 este o biblioteca audio licentiata GPL, 3D si 4D care vizeaza piata profesionala audio , multimedia , joc , simulare si realitate virtuala , care suporta sistemele de operare Windows 7 , Windows 8 , Windows 10 si Linux (Intel si ARM).
AeonWave-HD 64 este ca si Microsofts XAudio2 sau Apples CoreAudio, dar are multe functii si multe functii bogate. Este un motor 3D si 4D cu licenta gratuita (GPL2 si GPL3), destinat jocului profesionist, simularii , realitatii virtuale , multimedia si pietei audio . Utilizatorii comerciali pot dobândi o exceptie de vânzare care protejeaza împotriva obligatiei de a elibera codul sub GPL atunci când se leaga de biblioteca.
Capabilitatile de submasurare AeonWaves se extind la spatiul 4D în care mai multi emitatori de sunet interconectati pot fi mutati doar prin actualizarea matricei cadrului audio capabil de submasurare.
AeonWave contine, de asemenea, un sintetizator complet de programe care, combinat cu pachetul de redare MIDI disponibil gratuit si aproape 300 de fisiere de instrumente si efecte sonore, face AeonWave solutia perfecta pentru dezvoltatorii de software de jocuri.
AeonWave suporta sistemele de operare Windows si GNU / Linux (Intel si ARM). Adoptarea platformei Simple DirectMedia Layer 2.0 ca optiune de rezerva pentru driverele audio care nu sunt acceptate direct, deschide usa si pentru a sprijini sistemele MacOS si BSD . Software-ul ofera un API mic, usor de utilizat, compatibil cu erorile si compatibil pentru limbajul C. În plus, exista un C ++ API usor de utilizat, care expune toate avantajele pe care C ++ le poate oferi. C ++ API-ul vine, de asemenea, cu o memorie cache-tampon pentru a minimiza resursele si o modalitate simpla de redare a muzicii de fundal fara a fi nevoie ca programul de apeluri sa umple tampoanele audio la cerere. Acest lucru se realizeaza utilizând codul audio streaming integrat, care poate fi, de asemenea, utilizat pentru a citi tampoanele de sunet, chiar si dintr-o locatie la distanta.
Biblioteca ofera suport pentru latenta scazuta, profitând în mod optim de avantajele utilizatorilor hardware.
Adoptarea platformei Simple DirectMedia Layer 2.0 ca optiune de rezerva pentru driverele audio care nu sunt acceptate direct în AeonWave 3.2.0 deschide usa si pentru a sprijini sistemele MacOS si BSD . Software-ul reda audio mult mai rapid decât produsele concurente.
Începând cu versiunea 3.1, AeonWave nu numai ca accepta scene de înalta distanta în aer liber, dar are si suport pentru propagarea sunetului în interior si ocluzia sunetului.