Meniu

Team Fortress 2: un multiplayer first-person shooter funny animat

Team Fortress 2 este un joc de echipa multiplayer first-person shooter dezvoltat si publicat de Valve Corporation. O franciza a jocului Team Fortress Classic, a fost prima data publicat ca o alcatuire a mai multor jocuri de The Orange Box pe 10 octombrie 2007 pentru Windows si Xbox 360. O versiune a jocului pentru PlayStation 3 a urmat pe 22 noiembrie 2007. Jocul a fost publicat de unul singur mai târziu pentru Windows, pe data de 9 Aprilie, 2008. Team Fortress 2 a fost distribuit online, prin sistemul Steam, în timp ce Electronic Arts se ocupa de vânzarile din magazine. Developarea Team Fortress 2 a fost condusa de John Cook si Robin Walker, designeri care au modificat Quake, în Quake Team Fortress, in anul 1996.

Jocul a fos anuntat în 1998, pus în functiune de motorul de joc al lui VALVE, GoldSrc, dar de atunci au fost introduse diferite conceptii si design-uri. În anul 1999, jocul parea sa devieze de la predecesorii lui, prin introducere a unui gameplay mai realistic si mai militaresc, dar design-ul s-a schimbat în cei 9 ani de developare. Pâna la urma, jocul a ajuns sa arate ca si desenele, influientat de arta lui J. C. Leyendecker, Dean Cornwell si Norman Rockwell si pus în functiune de motorul de joc numit Source. Jocul însusi se petrece în jurul a 2 echipe, fiecare echipa cu acces la 9 caractere distincte, luptându-se intr-o varietate de moduri de joc stabilite.Ca si predecesorii sai,

Team Fortress 2 este centrat pe doua echipe adverse, care concureaza pentru un anumit obiectiv. Aceste echipe, Reliable Excavation & Demolition (RED) si Builders League United (BLU), reprezinta doua corporatii care controleaza între ele în secret fiecare guvern de pe planeta. Jucatorii pot opta pentru una din cele noua clase din cele doua echipe, fiecare clasa având slabiciuni si puncte forte unice. Desi abilitatile unora dintre clase s-au modificat de la precedentele inceputuri a Team Fortress, elementele de baza a fiecarei clase au fost pastrate. Jocul a fost lansat cu sase harti oficiale, însa numeroase alte harti au fost incluse odata cu actualizarile jocului.

Team Fortress 2 cuprinde 9 clase (caractere) jucabile, diferite, grupate pe urm?toarele categorii: ofensive, defensive, si ajutatoare. Fiecare clasa are cel putin 3 arme: o arma primara unica, o arma secundara, ca de exemplu un shotgun sau un pistol, si o arma melee specifica, în conformitate cu personalitatea fiecarei clase, cum ar fi o sticla de lichior pentru Demoman, un Kukri pentru Sniper, si un topor de incendiu pentru Pyro.

Cele 3 clase ofensive sunt Scout, Soldatul si Pyro.
Scout-ul este portretizat drept un fan de baseball care vorbeste repede, originar din Boston, Massachusetts,[28]. Este un caracter rapid, agil, înarmat cu un Scattergun si capabil de a efectua salturi duble, însa nu poate suporta prea mult damage.

Soldatul este mai rezistent, dar în consecinta si viteza sa de deplasare este redusa. Fiind un soldat american stereotipic al Statelor Unite , soldatul este înarmat cu un aruncator de rachete, ce poate fi folosit pentru a se propulsa spre o pozitie pe un teren mai înalt.

Ultima clasa de tip ofensiv este Pyro. Îmbracat într-un costum ignifug si purtând o masca de gaze care ii obstructioneaza vocea, Pyro duce cu el un Flamethrower, cu ajutorul caruia poate sa incendieze alti jucatori si sa produca o rafala de gaze comprimate, care îndeparteaza inamicii si proiectilele din apropierea sa.

Demoman, Heavy si Inginerul alcatuiesc grupa defensiva.
Demoman este un negru Scotian, cu un singur ochi si alcoolic pe deasupra. Înarmat cu un aruncator de grenade si un aruncator de bombe "lipicioase", Demomanul îsi poate folosi echipamentul pentru a furniza foc indirect asupra inamicului.Tactica suprema a demomanului a fost inventata de ManiaCX , care este de asemenea unul din jucatorii legendari ,alaturi de ShowTek.

Heavy poate suporta cel mai mult damage dintre toate clasele si are o putere de foc imensa, dar este încetinit substantial atât de marimea sa, cât si de cea a minigunului sau. Heavy este un caracter rus stereotipic, cu o figura mare si un accent greu, obsedat de armele sale întru atât, încât le da nume. ShowTek a facut istorie cu heavy.

Inginerul este ultimul caracter din grupa defensiva, portretizat ca un intelectual relaxat din Texas. Inginerul este capabil sa construiasca structuri pentru a-si ajuta echipa: un sentry gun pentru a apara puncte-cheie, un dispenser pentru munitie si viata si un teleporter.

Ultima categorie, grupa ajutatoare, este formata din Medic, Sniper si Spion.
Medicul este un doctor de origine germana din Stuttgart, cu foarte putina consideratie pentru juramântul Hippocratic, el fiind responsabil sa îsi mentina în viata coechipierii. Medicul este astfel înarmat cu un medigun pentru a-si vindeca coechipierii, cu care poate de asemenea sa îi faca temporar invincibili sau sa le îmbunatateasca puterea de foc, dupa ce medigunul a fost folosit o anumita perioada de timp.

Sniper-ul este un australian vesel, care îsi rationalizeaza domeniul de munca . El este echipat cu un sniper rifle cu luneta cu laser pentru a-si ataca inamicii de departe si o pusca-mitraliera pentru lupta de aproape, precum si un Kukri ca arma melee.

Ultima clasa ajutatoare este Spionul, un caracter cu un accent francez pregnant si o afinitate pentru tigari. In plus fata de revolverul sau, Spionul este echipat si cu unelte de camuflaj, precum un dispozitiv de invizibilitate temporara, un sapper electronic pentru a sabota structurile Inginerului, si detine abilitatea de a se deghiza drept alti jucatori. Spionul poate, de asemenea, sa îsi foloseasca cutitul pentru a injunghia inamicii în spate si a-i omorâ astfel instantaneu.

In final acest joc are un mare plus ca este Free-To-Play, deoarece comunitatea acestuia este una de invidiat si continua sa creasca.Este un bun joc de relaxare, amuzament si voie buna asa ca eu personal il recomand cu mare placere.

Source: google.ro

Sacalu

Noob-ul echipei....
  • | 4 articole

Nici un comentariu inca. Fii primul!
  • powered by Verysign