Nou lansatul Unity 2018.1 marcheaza inceputul unui nou ciclu a Unity. Este construit pe cele doua inovatii: Scriptable Render Pipeline si the Entity Component System. Impreuna, ele ajuta creatorii sa furnizeze o grafica frumoasa in timp ce deblocheaza performanta hardware-ului modern pentru a face posibila experiente mai bogate.
Beta pentru 2018.2 este acum disponibil si continua ciclul 2018 , cu o serie de imbunatatiri si cateva caracteristici noi.
Sistemul Texture Mipmap Streaming va ofera controlul asupra nivelurilor mipmap care sunt incarcate in memorie. In mod normal, Unity va incarca toate nivelurile mipmap care sunt stocate pe disc, dar cu acest sistem puteti sa controlati direct ce niveluri de mipmap sunt incarcate.
Imbunatatii ale Managerului de pachete intr-o serie de domenii, inclusiv interfata de utilizator si starea pachetelor, capacitatea de andocare a ferestrei si accesul facil atat la documentatie, cat si la lista de modificari.
Particle Systems v-a transforma acum si culorile lor in spatiu liniar, cand este cazul, inainte de a le incarca pe GPU. S-au adaugat doua moduri noi in modulul Shape, pentru o noua componenta Sprite sau SpriteRenderer
Daca detineti unui monitor 4K, va puteti bucura acum de suportul de scalare High-DPI pe Linux si pe Windows.
S-a adaugat suport pentru depanarea codului gestionat pe iOS si Android pentru IL2CPP, si adaugat suport pentru serializarea MinMaxCurve si MinMaxGradient in scripturi si a adaugat suportul Vulkan in Unity Editor pe Windows si Linux.